Generelt 

Nettstedet probambu.no er STR Nordics (selskapsnr. 2342164-1) hjemmeside, som selger produkter til privatkunder over 18 år i Irland. Vi forbeholder oss retten til å foreta endringer relatert til priser, frakt og vilkårene våre.

Du kan kontakte oss på kundeservice@probambu.no

Leveringstid

Produktene leveres innen to uker etter at en bestilling legges inn.

Abonnementer

Bestillinger er det samme som abonnementer. I fremtiden kommer du til å motta de nye produktene dine på tidspunktet som er angitt i bestillingsbekreftelsen.

Du kan endre tiden mellom leveringene i abonnementet ditt når som helst. Kontakt kundeservice for å gjøre dette. 

Abonnementet ditt gjelder inntil videre eller frem til du kansellerer abonnementet eller returnerer et produkt. Abonnementer kan kanselleres når som helst ved å kontakte kundeserviceavdelingen vår.

Bestillinger

Produkter sendes vanligvis direkte til hjemmeadressen din.

De fleste produktene sendes som separate pakker. Hvis du har bestilt mer enn ett produkt, mottar du sannsynligvis flere forsendelser.

Bestilling

Bestillingsbehandling
Bestillinger behandles når de mottas. Hvis vi oppdager et problem med en bestilling, kan bestillingen bli kansellert. 

Bestillingsbekreftelse
Du mottar en bestillingsbekreftelse til e-postadressen du har angitt, umiddelbart etter at du har lagt inn en bestilling. Bestillingsbekreftelsen har informasjon om å betale for bestillingen, prisen og informasjon om fremtidige forsendelser.

Returer

Uåpnede produkter kan returneres innen 14 dager etter mottak av bestillingen. Kontakt kundeservice for ytterligere instruksjoner om å returnere produkter.

Prisendringer

STR Nordic forbeholder seg retten til å endre prisen på produkter og fremtidige forsendelser. Vi informerer kunden om dette direkte. Kunden har rett til å kansellere abonnementet sitt når som helst. 

Kundeservice

Du kan kontakte kundeservice hvis du har spørsmål om butikken vår, produktene våre eller kundeopplysningene dine. Send oss en e-post på customerservice@strnordic.ie. Vi prøver å svare på e-poster innen én virkedag, med mindre det er svært travelt.

Problematiske situasjoner

Produktet er utsolgt
Noen ganger kan et produkt være utilgjengelig grunnet høy etterspørsel eller fraktproblemer. Vi informerer deg via e-post hvis det oppstår en betydelig forsinkelse i forsendelsen av et produkt.

Defekt eller feil produkt
Hvis du har mottatt enten et defekt produkt eller feil produkt, ber vi deg kontakte kundeservice. Legg ved et bilde av produktet og partinummeret.

Konfliktløsning
Hvis vi er uenige om eller i konflikt om betalinger, forsendelser eller produkter, er målet vårt å prøve å løse situasjonen. Hvis vi ikke kommer frem til en løsning, må du gjerne kontakte Irlands organ for konkurranse- og forbrukervernlover, Competition and Consumer Protection Commission, på www.ccpc.ie

Vi refunderer ikke advokatutgifter, da det ovennevnte organet tilbyr hjelp i disse situasjonene.

Merknader

Oppdatering av vilkår
Vi oppdaterer vilkårene når det er behov for det: når vi oppdager at noe mangler, når vi har noe nytt å legge til eller når vi endrer funksjoner. Nederst på denne siden ser du når vilkårene sist har blitt oppdatert.

Oppdatert 16.4.2021

Vanlige spørsmål

Blir alle bestilte produkter listet opp på samme bestillingsbekreftelse?
Du mottar en separat bestillingsbekreftelse for hvert bestilte produkt.

Hvorfor kommer produktene deres i individuelle pakker?
Vi ønsker å sende produktene våre på den enklest mulige måten rett til kundens hjem.

Hvordan betaler jeg for produktet?
En faktura legges ved i forsendelsen av ordinære produkter. Du kan bruke denne fakturaen til å betale for produktet via nettbank.

Når ankommer bestillingen min?
Produktet ankommer vanligvis innen to uker etter at bestillingen er lagt inn.

Kan jeg spore bestillingen min?
Siden vi sender alle bestillinger med vanlig post, kan de ikke spores.

Hvordan kan jeg endre betalingsfristen på fakturaen?
Kontakt kundeservice for å gjøre dette.